Sunday, March 15, 2009

အမွတ္ရေနသူ


စိုးရိမ္ ေၾကာင့္ၾကေနပါတယ္ဆိုတဲ့ ကိစၥတခုကို တကယ္ ႏွဖူးေတြ႕ ဒူးေတြ႕ ၾကံဳလုိက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ခံႏုိင္ရည္မရွိတတ္ၾကဘူး .. က်မေရာ ..

"ေမာင္ .. က်မကို ဘယ္ေတာ့မွ မခြဲသြားပါနဲ႕ေနာ္ .." သူမ ေတာင္းပန္တိုးလွ်ိဳးသံကို ေမာင္က ႏွစ္လိုစြာ ျပံဳးရင္း .. "ေမာင္ ဘယ္ေတာ့မွ ႏွင္းကို မခြဲသြားဘူး .. ကတိေပးတယ္ေနာ္ .." ဆိုတဲ့ ဒီစကားတခြန္းထဲနဲ႕ သူမ ယံုၾကည္ခဲ့တယ္ .. ေက်နပ္ခဲ့တယ္ .. ေမာင့္အေပၚ သံသယဆိုတာ ျမဴတစ္မႈန္စာေတာင္ မထားခဲ့ဘူး .. ဒါေတြက က်မ ညံ့ခဲ့တာလား .. က်မ အားနည္းခ်က္လား .. အယံုလြယ္လြန္းခဲ့တာလား ..



က်မနဲ႕ ေမာင္တို႕ ေတြ႕ဆံုျဖစ္ပံုက မထူးျခားတဲ့ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ပါ .. ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ခဲ့ၾကတဲ့အထိ က်မတို႕ အျဖစ္အပ်က္က အလြန္ကို သမားရိုးက်ဆန္တယ္ .. သူ႕ဖက္ကိုယ့္ဖက္ သူငယ္ခ်င္းေတြက တဆင့္ က်မတို႕ ရင္းႏွီးခဲ့ၾကတယ္ .. အစစ အရာရာ ဆန္႕က်င္ဖက္ ျဖစ္လြန္းေပမယ့္ က်မတို႕ တေယာက္အၾကိဳက္ တေယာက္လုိက္ရင္း ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ျဖတ္သန္းခဲ့ဘူးတယ္ .. ေမာင္က အျဖဴေရာင္က သိပ္ႏွစ္သက္ေပမယ့္ စည္းကမ္းမရွိတဲ့ က်မက အနက္ကစလို႕ အေရာင္ရင့္ေတြကိုသာ ၀တ္ဆင္ေလ့ရွိတယ္ .. က်မက ေကာ္ဖီသိပ္ၾကိဳက္သေလာက္ ေမာင္က လက္ဘက္ရည္ဆုိင္ထုိင္ရင္ေတာင္ အေအးပဲ ေသာက္တတ္သူတစ္ဦး .. က်မက မိုးရြာတာကို ႏွစ္သက္ျပီး ေမာင္ကေတာ့ မိုးရြာတာကို အျပစ္တခုလို အေႏွာင့္အယွက္တခုလို ျမင္တတ္သူ .. အစစ အရာရာ ဆန္႕က်င္ဖက္ျဖစ္လြန္းေပမယ့္ ေမာင္က က်မကို လုိက္ေရာျပီး မိုးေရထဲ လမ္းေလွ်ာက္ျပန္ခဲ့သလို က်မကလည္း ေမာင္မၾကိဳက္တဲ့ ေကာ္ဖီကို ေမာင္နဲ႕ေတြ႕ရင္မေသာက္ျဖစ္ပဲ ေမာင္နဲ႕ အတူ အေအးလိုက္ေသာက္ျဖစ္ခဲ့ဘူးတယ္ .. က်မတို႕ သိပ္ခ်စ္ခဲ့ၾကတာပဲေနာ္ ..

ခုေတာ့ ေမာင္က က်မသိပ္ၾကိဳက္ေပမယ့္ ေမာင္နဲ႕ အတူဆို မေသာက္ျဖစ္တဲ့ ေကာ္ဖီကို သူ႕ခ်စ္သူ အသစ္စက္စက္ေလးႏွစ္သက္ေအာင္ လိုက္ေသာက္တတ္ေနျပီ .. ဘယ္လိုယံုရပါ့မလဲ .. က်မအေပၚ သိပ္ခ်စ္တတ္တယ္ .. သိပ္ခ်စ္ႏုိင္တယ္လို႕ ထင္ခဲ့တဲ့ (က်မအထင္ပါ..) ေမာင္က ခု ေနာက္တစ္ေယာက္အေပၚ က်မကိုခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတြထက္ေတာင္ ပိုခ်စ္ေနခဲ့ျပီလား .. က်မေတြးရင္း ရင္ဘတ္က ေအာင့္သက္သက္ေ၀ဒနာ ခံစားလုိက္ရတယ္ .. အသည္းကြဲတဲ့ ခံစားခ်က္ဆိုတာ ဒါမ်ိဳးထင္ပါရဲ႕ ..

ေမာင္က က်မကို ခ်စ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ဘယ္ေတာ့မွ ေနာင္တမရဘူးတဲ့ေလ .. က်မကလည္း ေမာင့္ေပၚ နားလည္ေပးႏိုင္လြန္းခဲ့ပါတယ္ .. ကိုယ့္ကိုယ္မယံုႏုိင္ေလာက္ေအာင္ေပါ့ .. ေမာင္က အလုပ္သိပ္မ်ားသူတေယာက္ .. သူ႕ အလုပ္ေတြအျပင္ မိသားစုလုပ္ငန္းအတြက္ပါ အခ်ိန္ေပးရတဲ့ ေမာင့္အေပၚ က်မ မညိဳျငင္ခဲ့ဘူး .. ေမာင္လာၾကိဳမယ္ေျပာျပီး မေရာက္ခဲ့လို႕ တေယာက္တည္း အျပန္လမ္းမွာ မ်က္ရည္၀ဲခဲ့ရတာေတြ .. ေမာင္ခ်ိန္းလို႕ လာေစာင့္ေနေပမယ့္ အျမဲတမ္း နာရီ၀က္ တနာရီ ေနာက္က်မွာ ေရာက္လာတတ္လို႕ စိတ္တို ေဒါသထြက္ေနရင္ေတာင္ ေမာင့္မ်က္ႏွာ ေမာင့္အျပံဳးကို ျမင္လိုက္ရင္ပဲ အလိုလို ေျပေပ်ာက္သြားတတ္တယ္ .. ဒီေလာက္ေတာင္ပဲ က်မအေပၚ လြမ္းမိုးႏုိင္ခဲ့တယ္ .. စိုးမိုးႏုိင္ခဲ့တယ္ .. က်မ ေမာင့္ကို အလိုလုိေနရင္းနားလည္ေပးမိတယ္ .. အျပစ္မတင္မိဘူး .. က်မ ေမာင့္ကိုခ်စ္ေနရရင္ ေက်နပ္ေနတတ္တယ္ .. ဒါေတြက အတၱကင္းတဲ့ က်မေမာင့္အေပၚထားတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြထင္ပါရဲ႕ ..

တေန႕ေတာ့ ေမာင္ေျပာလာခဲ့တယ္ .. ေျပာတဲ့အခ်ိန္တုန္းက ဒီေလာက္ စိုးရိမ္စရာ ကိစၥ(ေမာင့္ကိုလက္လႊတ္ဆံုးရံႈးလိုက္ရတဲ့အထိေပါ့ ..) ျဖစ္လာလိမ့္မယ္ မထင္ထားခဲ့မိဘူး .. ေမာင္ က်မကို သိပ္ခ်စ္တာပဲလို႕ ေမာင္စကားေတြကို ယံုၾကည္ျပီး တစ္ေယာက္တည္းဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ခဲ့တယ္ .. ျပသနာ အစလို႕ မသိခဲ့ခ်ိန္ထိ .. ေမာင့္စကားတစ္ခုပဲ ကိုးကြယ္ခဲ့တယ္ .. ေမာင့္ငယ္သူငယ္ခ်င္းလို႕ သိထားတဲ့ ေမာင့္ငယ္ခ်စ္ဦးျဖစ္ခဲ့သူတစ္ေယာက္ ေမာင့္ဘ၀ထဲ ျပန္၀င္ေရာက္လာျခင္းက က်မအတြက္ ကံဆိုးျခင္းစတင္ခ်ိန္ေပါ့ .. ေမာင္ သူ႕ငယ္သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ ေတြ႕ေၾကာင္း ၀မ္းသာအားရေျပာတုန္းက ေမာင့္မ်က္၀န္းေတြအေရာင္လက္ေနခဲ့တာ က်မက ရိုးရိုးသာမန္ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းလို႕ တံုးတံုးအအ ေတြးခဲ့ထင္ခဲ့တယ္ .. ဒါေတြက ေမာင့္ရင္ခုန္သံေတြလို႕သာသိခဲ့ရင္ က်မ တခုခုၾကိဳတင္ကာကြယ္ခဲ့မွာေပါ့ .. က်မသိပ္ႏံုလို႕ခံရတာပဲ .. ေမာင့္အျပစ္လည္းမဟုတ္ျပန္ဘူး .. ခုခ်ိန္ထိ ဘာလို႕မ်ား အျပစ္မတင္မိတာပါလိမ့္ေနာ္ ..

ေမာင္ ငယ္ခ်စ္ဦးနဲ႕ လက္ရွိခ်စ္သူၾကားဗ်ာမ်ားခဲ့ခ်ိန္ေတြမွာလဲ က်မက ေမာင့္ကို သနားေနခဲ့ေသးတာ .. ေမာင့္ရင္နာရင္ က်မရင္ေတြကြဲအက္ေနတာ ေမာင္မသိခဲ့တာလား .. လစ္လ်ဴရႈခဲ့တာလား .. ေမာင္ က်မကို ထားခဲ့ေတာ့မယ္ဆိုတာ သိေပမယ့္ ေမာင္လိုအပ္လို ဆက္သြယ္လာရင္ မျငင္းမိပဲ ေမာင့္ေဘးနားေနျပီး စကားလံုးေတြ ရွာက်န္ႏွစ္သိမ့္ေပးမိတာေတြက က်မ သိပ္အခဲ့လို႕လား .. အမွတ္မရွိခဲ့လို႕လား .. အဲဒီအခ်ိန္ ေမာင့္ပါးစပ္က ေျပာလာတဲ့ ငယ္ခ်စ္ကို သိပ္ခ်စ္ေၾကာင္း စကားေတြကို က်မ ဘယ္လိုရင္ဘတ္နဲ႕ နားေထာင္ေပးခဲ့မိပါလိမ့္ .. ကိုယ္တုိင္ေတာင္ နားမလည္ႏုိင္ေလာက္ေအာင္ ေမာင့္အေပၚ က်မ ခ်စ္ခဲ့တယ္ .. အဲဒီအတြက္ က်မ ရရွိခဲ့တာက ဘာလဲ .. စြန္႕ပစ္ခံရျခင္းတဲ့လား .. တရားရဲ႕လားေမာင္ .. ဒါေပမယ့္ အကုန္လံုးကို လက္မခံခ်င္ပဲ လက္ခံခဲ့ရတယ္ .. ဒါေတြဟာ အမွန္တရားေတြပဲတဲ့ေလ ..

အမွန္တရားဆိုတာ ေရွာင္လႊဲလို႕မွ မရႏုိင္ခဲ့တာပဲ .. ႏွစ္သက္သည္ျဖစ္ေစ မႏွစ္သက္သည္ျဖစ္ေစ .. လိုခ်င္သည္ျဖစ္ေစ မလိုခ်င္သည္ျဖစ္ေစ ၾကံဳဆံုရမွာပဲေလ .. အေကာင္းအဆိုး အားလံုး လက္ခံႏုိင္ေအာင္ ၾကိဳးစားျပီး ျဖတ္သန္းသြားမွာပါ ..

အမွတ္တရဆိုတာ
အမွတ္ရေနသူအတြက္သာ အသံုး၀င္တာပါ ..
အတိတ္ဆိုတာကလည္း ေမ့ႏုိင္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ တကယ္ရွိခဲ့တာပဲေလ ..
ခုခ်ိန္ထိေတာ့ က်မက အတိတ္ကို အမွတ္ရေနသူတစ္ဦးပါပဲ ..


11 comments:

ဘာေတြတုန္း said...

အမွတ္တရဆိုတာ
အမွတ္ရေနသူအတြက္သာ အသံုး၀င္တာပါ ..
အတိတ္ဆိုတာကလည္း ေမ့ႏုိင္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ တကယ္ရွိခဲ့တာပဲေလ ..
ခုခ်ိန္ထိေတာ့ က်မက အတိတ္ကို အမွတ္ရေနသူတစ္ဦးပါပဲ ..

အဲ့ဒီအပိုဒ္ေလးဖတ္ျပီး စိတ္ထဲေတာင္ တစ္မ်ိဳးေလး ျဖစ္သြားတယ္။ေရးတတ္လိုက္တာ မမရယ္။

မနု္းစရာ said...

ဒီလုိပါပဲ.. ေယာက္်ားဆုိတာ အခ်စ္ေဟာင္းဖက္ ျပန္စိတ္လည္တတ္တာပဲ... ျဖစ္တတ္ပါတယ္.. အားငယ္နဲ႔ေနာ္..

အယ္.စိတ္ဆိုးတတ္ဘူးဆိုလုိ႔ ေရးတာေနာ္. သေဘာေကာင္းတယ္.ဟုတ္.

မုန္းစရာ said...

မုန္းစရာလုိ႔ေရးတာ ဘယ္လုိက်န္သြားမွန္းမသိ

Phyo Maw said...

စဆံုးဖတ္ၿပီးေတာ့...
ဘာေျပာရမွန္း တကယ္မသိေတာ့ပါ။
:D cheer!!

Welcome said...

ခဲြမသြားပါဘူးဆုိတဲ့
ကတိတစ္လံုးရထားၿပီးသားေပမယ့္
စုိးရိမ္စိတ္က လြန္ကဲေနတုန္းပဲေနာ္...
ထဲထဲ၀င္၀င္ မသိေပမယ့္
ဆင္ဆင္ေျပ ေစခ်င္ပါတယ္

ခင္မင္လ်က္

mabaydar said...

ဒီလိုပါပဲ မိုးခါးရယ္... မေဗဒါလဲ အဲလိုခံစားခဲ့ရတာပဲ.. ဒီပိုစ့္ဖတ္ျပီး အတိျပဳမိတာေလးရွိတယ္.. ေယာက်ာၤးေတြ ခ်ိန္းတဲ့အခ်ိန္အရမ္းေနာက္က်လာမယ္... ေနာက္ပိုင္း ေပၚကို ေပၚမလာေတာ့ဘူး.. ျပီးရင္ မိသားစုနဲ႔ အေၾကာင္းျပမယ္ဆိုရင္ မိန္းကေလးေတြသိသင့္ျပီ.. ဒီေကာင္ ေျခလွမ္းပ်က္ေနျပီဆိုတာ.. မေဗဒါလဲ အဲဒိအခ်ိန္တုန္းက မသိခဲ့ပါဘူးေလ... သူတို႔ေျပာခဲ့တဲ့စကားေတြကိုပဲ ယံုေနတာပဲ.. အမွန္ထင္ေနတာပဲ... ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ မိန္းကေလးေတြက ပါးစပ္ဖ်ားေလးနဲ႔တင္ ခ်စ္တတ္တာမဟုတ္ဘူးေလ.. ခ်စ္တယ္လို႔ ေျပာျပီးတာနဲ႔ ရင္ထဲက ခ်စ္လိုက္တာ...
ခု ကိုယ့္ကို ထားသြားျပီးေတာ့မွ.. အနီးအနားက ေယာက်ာၤးေလးသူငယ္ခ်င္းတခ်ိဳ႕ကို စစ္တမ္းေကာက္ၾကည့္ေတာ့မွပဲ..
သူတို႔ေယာက်ာၤးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက တကယ္တမ္းမိန္းကေလးကို ခ်စ္ပါတယ္လို႔ ေျပာတဲ့အခ်ိန္မွာ မခ်စ္ၾကေသးဘူးတဲ့... ေနာက္ပိုင္းမိန္းကေလးရဲ႕ အမူအက်င့္ သူတို႔နဲ႔ ကိုက္မကိုက္ၾကည့္တယ္.. ျပီးေတာ့ ေနာက္တစ္ေယာက္ဒိထက္ ၾကိဳက္တဲ့သူေပၚမလာမွ အဲဒိမိန္းကေလးကို တကယ္ခ်စ္တယ္လို႔ ယူဆၾကတာ.. မိန္းမေတြထက္ တြက္တယ္ေနာ္...

သီဟသစ္ said...

မုိးခါးေရ
ခံစားခ်က္ေလးေတြ ရင္ဖြင့္လုိက္ေတာ့ ေပါ့သြားတာ ေပါ့ကြယ္။

မေဗဒါကပါ ပညာေတြ ေပးသြားတာကုိး။
:P

ေကာင္ေလး said...

အဲလိုေပးဆပ္တာက အခ်စ္လားလို႕ေျပာဖို႕ခက္ပါတယ္.. ေကာင္ေလးကိုယ္တုိင္ကိုယ္ က ဇာတ္လမ္းထဲက ေမာင္ လိုျဖစ္ေနတယ္.. ဘာဆက္လုပ္ရမွာလဲေတာင္မသိေတာ့ပါဘူး..။

ေႏြးေႏြးသဲမြန္ said...

မဆန္း ပါကြယ္...သူလဲ ေယာက္က်ၤားပါ ပဲ လို ့သာ...
:( ေယာက္က်ၤားေတြ ရဲ ့စိတ္ အစဥ္ ဟာ သူတို ့ကို
သာယာေစတဲ့ ေနရာမွာပဲ ရွိတတ္တယ္...
ေယာင္လို ့မ်ား ခဏခဏ ၀ါဒီသြားမပြါး နဲ ့ မျပတ္နုိင္ေသးသေရႊ ့၀စီပိတ္ က်င့္တာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ..
:P

flowerpoem said...

အမွတ္ရေနသူ ကိုဖတ္သြားပါတယ္...
မေဗဒါေျပာတာကို အျပည့္အ၀ေထာက္ခံပါတယ္

libratun said...

ဇာတ္ေကာင္ေလး သနားပါတယ္။ အလုိလုိက္လြန္းလုိ႔ပါ။
မေဗဒါေျပာတာေတြ လက္ေတြ႕က်တယ္။

နှစ်သက်မယ်ထင်မိတာလေးတွေ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...