Friday, June 11, 2010

ရနံ႕တခုႏွင့္ စြဲလန္းျခင္း ျပႆနာ

ရနံ႕တခ်ိဳ႕ကို က်မ မုန္းပါသည္ ..

ဥပမာ - ဂတ္စ္အိုးမွ ဆိုးဝါးစြာထြက္ေပၚလာတတ္ေသာ ဂတ္စ္နံ႕ .. ထိုအနံ႕ကို က်မ မႏွစ္သက္ေသာ ဒူးရင္းသီးအနံ႕ႏွင့္ ဆင္တူသည္ဟုလည္း က်မ စြပ္စြဲတတ္ေသးသည္ .. အခ်ိဳ႕ပန္းမ်ား၏ ထံုအီအီ အနံ႕မ်ား .. ေရေမႊးနံ႕ ျပင္းျပင္းမ်ား ႏွင့္ ဓါတ္ဆီ အနံ႕ .. ထို႕အျပင္ အင္းစက္ပိုးမႊားေကာင္မ်ား၏ အနံ႕မ်ား ဆိုး၀ါး ညစ္ပတ္ေသာ အနံ႕မ်ား ထိုအရာမ်ားကို နံသည္ဟု သတ္မွတ္၍ က်မ စြဲစြဲျမဲျမဲ မုန္းပါသည္ ..

လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္အခ်ိဳ႕အတြင္းမွာ က်မ ရနံ႕တခုကို ရရွိခဲ့သည္ .. ထိုရနံ႕သည္ က်မ၏ ေဘးတြင္လည္း တစိုက္မတ္မတ္ရွိခဲ့ေသးသည္ .. ထိုရနံ႕ကို က်မ စြဲလန္းခ်ိန္ ႏွစ္ခ်ိဳ႕ခဲ့သည္ .. ထံုအီမူးေ၀ေစေသာ ထိုရနံ႕ေနာက္ကို တေကာက္ေကာက္လုိက္မိသည္အထိ က်မ စြဲလန္းခဲ့ဘူးပါသည္ ..

ထိုရနံ႕ကို အျခားေနရာတြင္ ရရွိခဲ့ပါက စြဲလန္းဖို႕ မေသခ်ာခဲ့ပါ .. တစံုတေယာက္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ တျဖည္းျဖည္း ရင္းႏွီးကာ ႏွစ္သက္လာခဲ့သည္ .. ျပီး ပို၍ စြဲလန္းလာခဲ့သည္ .. ထိုရနံ႕သယ္ေဆာင္သူကို က်မ၏ နံေဘးတြင္ ရွိေနေစခ်င္ခဲ့သည္ ..

စြဲလန္းျခင္းဆိုေသာ အရာသည္ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ စြဲျမဲတည္ရွိမယ္ က်မ ေကာင္းစြာ မခြဲျခားႏုိင္ခဲ့ပါ .. က်မ စြဲလန္းႏွစ္သက္ဖူးေသာ ထို ရနံ႕ကိုလည္း ဘယ္ေလာက္ ၾကာၾကာ စြဲျမဲႏွစ္သက္ႏိုင္လိမ့္မယ္ မေသခ်ာခဲ့ပါ .. သို႕ေပမယ့္ ကုန္လြန္ခဲ့ေသာ အရင္အခ်ိန္ကာလ တခုမွာေတာ့ ထိုရနံ႕သည္ က်မ၏နံေဘးတြင္ အေသအခ်ာ တည္ရွိေနခဲ့ေလသည္ ..

ရက္စြဲတခ်ိဳ႕ ပံုမွန္ ကုန္လြန္ခဲ့သည္ .. အရာအားလံုးသည္လည္း ပံုမွန္ဟု ဆိုႏုိင္သည္ .. က်မအတြက္ ပံုမမွန္ျခင္း တခုက က်မ ႏွစ္သက္ေသာ ရနံ႕ႏွင့္ ေဝးကြာေနျခင္းပင္ .. ထို ရနံ႕ႏွင့္ ပိုင္ရွင္ကို က်မ လြမ္းဆြတ္စြာ သတိရေနခဲ့သည္ .. ေနာင္ အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တခုထိလည္း က်မ သတိရေနဦးမည္ .. က်မ ထိုရနံ႕ႏွင့္ ေ၀းကြာခဲ့သည္မွာ က်မအထင္ ႏွစ္ဝက္စြန္းစြန္း ရွိေနခဲ့ျပီ ..

သတိထားမိသည္က လြန္ခဲ့ေသာ လေတြကထက္ က်မရဲ႕ တမ္းတခ်ိန္ေတြ က်ဲပါးလာခဲ့သည္ .. တိုက္ဆုိင္မႈႏွင့္ တခ်ိဳ႕အခ်ိန္မ်ားမွ လြဲ၍ ထို ရနံ႕အေၾကာင္း က်မ ေမ့လာႏိုင္ခဲ့ျပီ .. ဟုတ္သည္ ေနာင္တြင္ ယခုထက္ပို၍ က်မ ေမ့ရလိမ့္မည္ .. ေနာက္ေနာင္မ်ားတြင္ အလိုလိုေနရင္း က်မ ေမ့သြားလိမ့္မည္ ..

တမ္းတရူးသြပ္စြာႏွင့္ စြဲလန္းဖူးျပီ .. ထို႕အတူ ပ်က္စီးခဲ့ဖူးျပီ .. ျပန္၍ အသစ္တခု ျဖစ္လာဦးမည္ .. က်မ ျပန္လည္၍ စြဲလန္းလိမ့္ဦးမည္ ..

ever every စကားလံုးမ်ား တြင္တြင္သံုးျခင္းကို က်မ မုန္းသည္ .. ထာဝရဆိုေသာ စကားကို က်မ မယံုၾကည္ေတာ့ .. ထို ထာဝရသည္လည္း အခ်ိန္အခါႏွင့္ စိတ္ခံစားမႈေပၚ လုိက္၍ ေျပာင္းလဲတတ္သည္ .. က်မ လက္မခံခ်င္လည္း မရ .. ဒါသည္ ပံုမွန္လည္ပတ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္ .. ဒီအတြက္ ဝမ္းနည္းစရာ မလိုသလို ေတြ႕ၾကံဳလာသမွ် လက္ခံတတ္ရံုသာ ..

လက္ခံတတ္ရမည္ .. လက္လႊတ္တတ္ရမည္ ..

လူတုိင္းအတြက္ အခ်ိန္ဆိုေသာ သမားေကာင္း ရွိသည္ .. ေ၀ဒနာမွန္သမွ် ထိုသမားေကာင္းက ကုစားေပးလိမ့္မည္ ..

ေနာက္ က်န္ရွိေနေသာ ျဖတ္သန္းရမည့္ အခ်ိန္မ်ားအတြက္ ေမ့သင့္သည္မ်ားကို ေမ့ဖို႕ ၾကိဳးစားရမည္ .. တည္ေဆာက္သင့္သည္မ်ားကို တည္ေဆာက္ရမည္ .. ျပဳျပင္သင့္သည္မ်ားကို ျပဳျပင္ရမည္ ..

ေလာကၾကီး ပံုမွန္ လည္ပတ္ေနသည္ .. အံဝင္ခြင္က်ျဖစ္ဖို႕ ၾကိဳးကို ၾကိဳးစားရလိမ့္ဦးမည္ ..

13 comments:

chocothazin said...

လက္ခံတတ္ရမည္ .. လက္လႊတ္တတ္ရမည္ ..

လက္ခံလိုက္ပါမည္။ လက္ေတာ့မလႊတ္ခ်င္ပါ။

လင်းခေတ်ဒီနို said...

နင္ဘာကိုဆိုလိုသြားခဲ့တယ္ ဆိုတာ ငါေသခ်ာနားမလည္ ခဲ့ဘူးဟ . . . နင္ေတြးတာ ငါလိုက္မနိင္ဘူးေတာ့ဘူး း))) ဒါေပမဲ့ ထာ၀ရ ဆိုတာ ယံုႀကည္နိင္စရာ မရွိပါဘူး ထာ၀ရမျမဲတာ ေသခ်ာေနႀကတာပဲ . . . . လက္ခံတတ္ရမယ္ လက္ခံနိင္ရမယ္ လက္လြတ္တတ္ရမယ္ . . . ဒါအမွန္တရားပါပဲ . . . း))))))))) နင္ေတြးလိုက္ ရင္ေတာ့ အထူးအဆန္းပါပဲ

johnmoeeain said...

အင္း...
တစ္ခ်ိဳ႕ဆီက ရတတ္တဲ့ ရနံ႔
တစ္ခ်ိဳ႕ဆီက ရတတ္တဲ႔ အေတြး
တစ္ခ်ိဳ႕ဆီက ရတတ္တဲ့ အျမင္
...
မွတ္မွတ္ရရ
ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္
မိန္႔မိန္႔မူးမူးနဲ႔
တစ္ခ်ိဳ႕ကို တစ္ရိႈက္မက္မက္ တြယ္ျငိဆဲ
တစ္ခ်ိဳ႕ကို တဒဂၤနဲ႔ ပယ္မိဆဲ...
.....
မ်ားမ်ားေတြးမိေတာ့ မ်ားမ်ားေတြးျဖစ္သြားတယ္ စစ္ရဲ႕ :D

သူႀကီးမင္း (တုုံးဖလား) said...

အတိတ္သည္ အေ၀း၌မႈန္၀ါး၀ါးက်န္ခဲ့ၿပီ။
အနာဂါတ္သည္ မႈိင္းပ်ပ်ရွိလွသည္။
ပစၥဳပၸန္သည္သာ ထြန္းေတာက္၀င္းပလ်က္ ရွိေနေခ်ေတာ့သည္တကား။ ။

noblemoe said...

စာလာဖတ္ပါတယ္ ညီမရယ္...
သာယာခ်မ္းေျမ့ပါေစေနာ္
မိုး

မမ said...

ကြမ္း နံ႕ ထင္တယ္...

(အိုင္ လဲ ဘာေတြးေတြး ဒီ အနံ႕ ဆီပဲ စိတ္ေရာက္ေနတယ္)

ဇြန္မိုးစက္ said...

္မဇြန္လည္း တစ္ေယာက္ေသာသူနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရန႔ံတစ္ခုကုိ စြဲလန္းဖူးတယ္။ ခုေတာ့လည္း အဲသည့္ရနံ႔ ပ်က္ျပယ္ခဲ့တာ ၾကာၿပီပဲ။

ေဆာင္းႏွင္းရြက္ said...

စာသင္ခန္းထဲကေန
ခိုးေၾကာင္ ခိုး၀ွက္ ၊ ကမန္းကတန္း လာရတာမလို႕...
နားလည္ သလိုလို
နားမလည္ သလိုလို ...
ေနာက္ တစ္ခါ ထပ္လာခဲ့မယ္ ... !!!!!

Maung Myo said...

နင္မုန္းတာေတြမ်ားေနတယ္ း) မမုန္းတာဆိုလို႔ ေမာင္ တစ္ေယာက္ပဲ ရွိတယ္ဟုတ္ ငွဲငွဲ (တိေနတယ္ေလ )

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

မွန္တာေပါ႔
ဘယ္အရာမွ ထာ၀ရ တည္ျမဲတယ္ဆိုတာမွ မရွိတာ
မေန႔က စြဲလန္းခဲ့တဲ့အရာတစ္ခုဟာ
ဒီေန႔မွာ စြဲလန္းခ်င္မွ စြဲလမ္းေတာ့မွာေလ..
ျဖစ္ခ်င္းပ်က္ခ်င္းသေဘာတရားကို ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ ယံုၾကည္မိတယ္..
ေရးထားတဲ႕ အေတြးေလးေတြကို သေဘာက်မိတယ္
လက္လဲ လက္ခံတယ္..

သိဂၤါေက်ာ္ said...

အခ်ိန္ၾကာလာတဲ့အခါ ေမ့သင့္တာေတြ ေမ့သြားမွာပါ..

ညီညီေထြး said...

ေတာ္၏။ း)))... အီးနံ႔ေကာ စြဲလမ္းဖူးလား... ဟီးဟီး...


ခင္မင္တဲ့
ညီညီေထြး

ျမတ္မြန္ said...

တစ္ခ်ိဳ႔ ရနံေတြက အရင္က စြဲစြဲလမ္းလမ္းႀကိဳက္ဖူးတဲ႔ ရနံေပမယ္႔..
တစ္ခါတစ္ေလ လူကို မုန္းတီးေစတဲ႔ ရနံလည္း ၿဖစ္သြားတက္တယ္။ ကိုယ္ေတြ႔လို႔ ဆိုရမလားပဲ။
ခံစားလို႔မရေတာ႔ေအာင္ မုန္းတီးသြားတဲ႔ ရနံၿဖစ္ခဲ႔ဘူးတယ္။

နှစ်သက်မယ်ထင်မိတာလေးတွေ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...